Regulamin korzystania z usług Be Compleat

I. Słowniczek

W rozumieniu niniejszego Regulaminu poniższe pojęcia oznaczają:

  1. Regulamin – niniejszy Regulamin, który określa warunki i zasady korzystania z Usług oferowanych przez Usługodawcę na rzecz Klientów – stanowiących w szczególności profesjonalne doradztwo z zakresu żywienia, z uwzględnieniem warunków i celów określanych indywidualnie dla Klienta.
  2. Usługodawca – Agnieszka Kułaga, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Be Compleat Agnieszka Kułaga, adres prowadzenia działalności: ul. Bielatowicza 11, 33-100 Tarnów, NIP: 8732999444, REGON: 120951277.
  3. Dietetyk – specjalista działający w imieniu Usługodawcy, prowadzący dietetycznie Klienta zgodnie z wykupionym przez Klienta rodzajem Usług.
  4. Klient – osoba fizyczna, pełnoletnia, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, która korzysta z Usług świadczonych przez Usługodawcę. Osoba, która nie spełnia kryteriów wskazanych w zdaniu pierwszym, może korzystać z Usług świadczonych przez Usługodawcę wyłącznie za pisemną zgodą właściwego opiekuna prawnego.
  5. Usługi – zbiór usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Klienta, polegający na świadczeniu konsultacji dietetycznych, w tym zebranie wywiadu dotyczącego stanu zdrowia i dotychczasowych przyzwyczajeń żywieniowych Klienta, dokonanie pomiarów antropometrycznych, zlecenie sugerowanych badań, opracowanie indywidualnych diet. Zakres świadczonych Usług wskazany został na stronie internetowej: https://becompleat.pl pod zakładką „Regulamin”.
  6. Usługa on-line – konsultacja dietetyczna, świadczona za pośrednictwem portalu internetowego https://becompleat.pl, telefonicznie lub/i z użyciem poczty elektronicznej lub/i komunikatorów internetowych, obejmująca rozmowę i/lub analizę wyników badań nadesłanych przez Klienta lub/i ułożenie jadłospisu lub/i suplementacji, na zasadach wskazanych w pkt. V-VII. Regulaminu.
  7. Usługa stacjonarna – konsultacja dietetyczna świadczona w Gabinecie, obejmująca rozmowę lub/i analizę wyników badań przedstawionych przez Klienta lub/i ułożenie jadłospisu lub/i suplementacji, na zasadach określonych w pkt. VIII-IX Regulaminu.
  8. Gabinet – gabinety „Be Compleat” prowadzone przez Agnieszkę Kułagę przy pomocy wyspecjalizowanego zespołu dietetyków. Gabinety znajdują się w Tarnowie pod adresem: ul. Przybyłkiewicza 13 oraz w Krakowie pod adresem: ul. Hamernia 31c/2.
  9. Serwis – strona znajdująca się pod adresem https://becompleat.pl/. Właścicielem i administratorem Serwisu jest Usługodawca.
  10. Aplikacja – aplikacja służąca do zarządzania dietą oraz umożliwiająca kontakt z dietetykiem, dostarczana przez Utrition spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 
  11. Umowa o świadczenie usług – umowa zawierana przez Usługodawcę z Klientem, na zasadach przewidzianych w Regulaminie o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem.
  12. Wywiad zdrowotny – kwestionariusz zawierający dane osobowe Klienta, dotyczący samooceny stanu zdrowia, wypełniony i przedłożony przez Klienta.
  13. Dziennik żywieniowy – codzienny zapis przyzwyczajeń i nawyków żywieniowych, prowadzony przez Klienta przynajmniej przez pełne 3 dni, obejmujący dokładny opis i godzinę spożywanych posiłków.
  14. Program żywieniowy – plan dietetyczny ułożony dla Klienta z uwzględnieniem jego stanu zdrowia oraz ewentualnych preferencji żywieniowych.
  15. Cennik – wykaz obowiązujących aktualnie opłat za korzystanie z Usług. Ceny wskazane w Cenniku są cenami brutto.
  16. Dni robocze – dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17, za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczypospolitej Polskiej.
  17. Konsultacja – rozmowa z dietetykiem, podczas której analizowane są wyniki badań Klienta, dzienniczek żywieniowy oraz ankieta dietetyczna. Przeprowadzany jest wywiad zdrowotny, rozmowa dotycząca dotychczasowego sposobu żywienia, organizacji dnia, priorytetów Klienta, a także ustalane są cele dietoterapii.

II.  Postanowienia ogólne

  1. W celu korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę elektronicznie niezbędne jest spełnienie następujących warunków technicznych: a) dostęp do urządzenia umożliwiającego przeglądanie stron internetowych i posiadającego połączenie z siecią Internet; b) prawidłowo zainstalowana przeglądarka internetowa, z włączoną akceptacją plików Cookie; c) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej i komunikatora internetowego takiego jak Google Meets.
  2. Niniejszy Regulamin dotyczy konsultacji oraz świadczenia usług udzielanych bezpośrednio w Gabinecie, drogą on-line oraz za pomocą Aplikacji z zastrzeżeniem odrębności wskazanych w niniejszym Regulaminie. Konsultacje udzielane przez Dietetyków w trybie on-line są realizowane za pośrednictwem poczty elektronicznej i komunikatora Google Meets, a udzielanie konsultacji w tym trybie, innym sposobem nie jest przewidziane. W ramach Konsultacji Klient otrzymuje dostęp do Aplikacji lub pisemnych zaleceń.
  3. Konsultacje mają charakter informacyjny i nie zastępują porady lekarskiej.
  4. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Usługi świadczone przez Dietetyków za pomocą Gabinetu (stacjonarnie) lub/i w trybie on-line nie dają gwarancji odniesienia skutków założonych i oczekiwanych przez Klienta. Usługodawca, jak również żaden z Dietetyków, nie ponosi w szczególności odpowiedzialności za skutki wynikające z niewłaściwego stosowania planu dietoterapii (diety), zaleceń lub/i suplementacji przekazanej Klientowi przez Dietetyka. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że niestosowanie się lub wybiórcze stosowanie do zaleceń Dietetyka, jak również zatajenie informacji lub podanie nieprawdy bądź niepełnych lub/i nierzetelnych informacji przez Klienta, może wpłynąć negatywnie na stan zdrowia lub/i życia Klienta, a przede wszystkim na efekt stosowanej diety, czy planu dietoterapii, za co Usługodawca, jak również Dietetyk, nie ponoszą odpowiedzialności.
  5. Usługodawca jak również każdy z Dietetyków ma prawo odmówić wykonania Usługi w przypadku, gdy: zachowanie Klienta wskazuje, że pozostaje on pod wpływem alkoholu, narkotyków, innych środków odurzających lub/i psychotropowych, substancji o działaniu podobnym, bądź zachowanie Klienta pozostaje obraźliwe w stosunku do Usługodawcy, Dietetyków, pracowników Gabinetu; wykonanie Usługi mogłoby narazić zdrowie lub życie Klienta; Klient odmawia współpracy z Usługodawcą lub/i Dietetykiem.
  6. Warunkiem koniecznym do skorzystania z Usług oferowanych przez Usługodawcę jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu w całości.
  7. Klient ma prawo do pobierania udostępnionych dokumentów oraz drukowania całych stron lub fragmentów na użytek własny pod warunkiem nienaruszania praw autorskich. Żadna część serwisu nie może być w całości lub części kopiowana w celach komercyjnych, publikowania, transmitowana elektronicznie lub w inny sposób modyfikowana lub wykorzystana bez uprzedniej zgody Usługodawcy.
  8. Usługodawca i Dietetycy są zobowiązani do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które nabyli przez Klienta w związku ze świadczeń na rzecz Klienta Usług na podstawie niniejszego Regulaminu.

III. Zobowiązania dodatkowe Klienta i oświadczenia Usługodawcy

  1. Klient zobowiązany jest podawać Usługodawcy wyłącznie prawdziwe dane, oraz dokonywać zmian tych informacji w taki sposób, aby odzwierciedlały aktualny stan faktyczny.
  2. W przypadku nie udzielenia pełnej informacji dotyczącej stanu zdrowia Klienta Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za następstwa stosowania przez Klienta zalecanych działań.
  3. Przed rozpoczęciem spersonalizowanej diety (planu dietoterapii) należy skonsultować możliwość jej stosowania z lekarzem. Do lekarza należy ostateczna decyzja o zastosowaniu sposobu odżywienia i suplementacji prowadzonego Klienta.
  4. Pomimo znikomego ryzyka wystąpienia efektów ubocznych Usługodawca lub/i Dietetyk nie może przewidzieć wszystkich możliwych przeciwwskazań do stosowania zalecanej suplementacji i sposobu żywienia i nie bierze odpowiedzialności za negatywne skutki ich stosowania.
  5. Zalecenia żywieniowe oraz suplementy polecane przez Usługodawcę lub/i Dietetyka są w pełni zgodne z prawem. Usługodawca lub/i Dietetyk nie bierze odpowiedzialności za przyjmowanie przez Klienta preparatów innych niż polecane. Przede wszystkim, Usługodawca lub/i Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności w razie wykrycia w organizmie Klienta jakichkolwiek substancji zabronionych.

IV. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Usługodawcy w przypadku świadczenia Usług w trybie on-line

  1. Dla korzystania z usług Serwisu konieczne jest łączne spełnianie następujących wymogów technicznych:
    1.1. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej i komunikatorów;
    1.2. dostęp do urządzenia umożliwiającego przeglądanie stron WWW;
    1.3. aktywne połączenie urządzenia, z którego korzysta Klient z siecią internetową;
    1.4. przeglądarka Mozilla Firefox/ Google Chrome/ Safari
    1.5. akceptacja plików Cookie, włączona obsługa skryptów Java Script, etc.
  2. Korzystanie przez Klienta z systemów operacyjnych lub/i przeglądarek internetowych, innych niż wskazane powyżej może powodować utrudnienia w korzystaniu z usług Serwisu.
  3. Usługobiorca zobowiązuje się do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.

V. Rodzaj i zakres świadczonych Usług w trybie on-line

  1. Usługodawca świadczy Usługi odpłatnie.
  2. Przebieg konsultacji poprzedzających świadczenie Usług, został opisany na stronie internetowej https://becompleat.pl pod zakładką “Usługi”. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z informacjami wskazanymi w ww. zakładce. Powyższe zobowiązanie Klienta do zapoznania się z procedurami ma na celu przygotować Klienta do wizyty w ramach świadczonej Usługi; Nie zapoznanie się przez Klienta z opisanymi procedurami i brak przygotowania się do wizyty może spowodować konieczność przełożenia wizyty i obciążenia Klienta kosztami z tym związanymi.
  3. W celu skorzystania z Usługi on-line, Klient wybiera typ konsultacji dostępny na stronie internetowej. Następnie dokonuje zapłaty w trybie przewidzianym w pkt VI Regulaminu.
  4. Potwierdzeniem realizacji wybranej przez Klienta Usługi jest otrzymanie wiadomości mailowej przez Klienta, iż zaksięgowano dokonaną przez Klienta wpłatę na koncie bankowym Usługodawcy wraz z informacją o terminie konsultacji.
  5. W terminie 14 dni, od dnia odbycia konsultacji, Klient otrzymuje plan dietoterapii drogą pocztową na wskazany przez siebie adres.
  6. Każda konsultacja, bez względu na formę jej realizacji stanowi usługę w rozumieniu niniejszego Regulaminu i jest płatna.
  7. W przypadku braku możliwości wzięcia udziału w wizycie, Klient może najpóźniej na 48 godzin przed wizytą odwołać lub przesunąć konsultację.
  8. W przypadku braku odwołania lub przesunięcia terminu Płatność za daną wizytę pozostaje po stronie Usługodawcy. 

VI. Płatności za Usługi świadczone w trybie on-line

  1. W przypadku Usług świadczonych poza pakietami po dokonaniu wyboru Oferty, Klient zobowiązany jest do opłacenia zamówionej Usługi przelewem na wskazane przez Usługodawcę konto, w tytule przelewu wpisując „Imię i nazwisko” Klienta lub z wykorzystaniem usługi Easycart. 
  2. W sytuacji, gdy Usługodawca nie stwierdzi zaksięgowania zapłaty ceny za wybrane przez Klienta Usługi w terminie 3 (trzech) dni roboczych od dnia dokonania zamówienia – zamówienie ulega anulowaniu.
  3. Cennik usług dietetycznych udostępniony jest  w Serwisie.
  4. Wszystkie ceny zawarte na stronie są cenami brutto.
  5. Serwis zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach usług znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych.
  6. Zapłata za Usługi jest równoznaczna z zawarciem Umowy o świadczenie usług pomiędzy Klientem a Usługodawcą na warunkach wskazanych w Regulaminie.
  7. Płatności elektroniczne w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez operatora płatności. Operatorem płatności jest Easycart – Easytools sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al. Rzeczypospolitej 10/46, 02-972 

(KRS pod nr: 0001002028, NIP: 9512554309, REGON: 523659062, kapitał zakładowy: 5 000,00 PLN).

  1. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą Operator Płatności dokona zwrotu za pośrednictwem tego samego środka płatniczego.
  2. W przypadku Operatora płatności termin realizacji liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.

VIa. Usługi w modelu subskrypcyjnym i pakietowym

  1. Usługi świadczone przez Usługodawcę występują w modelu subskrypcyjnym oraz w formie pakietów. Wszystkie zostały szczegółowo opisane na stronie internetowej Administratora.
  2. W przypadku modelu subskrypcyjnego, płatność pobierana jest z góry za okres wybrany przez Klienta i nie podlega zwrotowi. Po rozpoczęciu nowego okresu subskrypcyjnego, pobrana zostanie nowa płatność. 
  3. W przypadku modelu pakietowego, Klient uiszcza płatność z góry. Pakiet będzie realizowany zgodnie z jego opisem na stronie. Klient oświadcza, na etapie zamówienia, że zapoznał się z regulaminem i chce rozpocząć świadczenie usług przed upływem 14 dni. Pakiet powinien zostać wykorzystany w ciągu 3 miesięcy. W przypadku gdy nie zostanie wykorzystany, przepadnie.
  4. Udzielenie dostępu do Aplikacji jest równoznaczne z wykonaniem umowy w zakresie dostępu do materiałów umieszczonych w aplikacji. 
  5. Operatorem płatności jest Easycart – Easytools sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al. Rzeczypospolitej 10/46, 02-972 (KRS pod nr: 0001002028, NIP: 9512554309, REGON: 523659062, kapitał zakładowy: 5 000,00 PLN). 

VII. Odstąpienie od umowy w przypadku świadczenia Usług w trybie on-line

  1. Z zastrzeżeniem wyjątku przewidzianego w pkt. 4 poniżej, Klient ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W takim wypadku Klient składa Usługodawcy pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Oświadczenia o odstąpieniu od umowy może być złożone Usługodawcy poprzez wysłanie go pocztą elektroniczną na adres kontakt@becompleat.pl.
  3. Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu płatności, który nie będzie wiązał się dla niego z żadnymi kosztami.
  4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje, jeżeli Usługodawca wykonał już w pełni Usługę, a Klient został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy i wyraził na to wyraźną zgodę.

VIII. Rodzaj i zakres świadczonych Usług w trybie stacjonarnym

  1. Usługodawca świadczy Usługi odpłatnie.
  2. Przebieg konsultacji poprzedzających świadczenie Usług, został opisany na stronie internetowej Usługodawcy. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z informacjami wskazanymi w ww. zakładce. Powyższe zobowiązanie Klienta do zapoznania się z procedurami ma na celu przygotować Klienta do wizyty w ramach świadczonej Usługi. Niezapoznanie się przez Klienta z opisanymi procedurami i brak przygotowania się do wizyty może spowodować konieczność przełożenia wizyty i obciążenia Klienta kosztami z tym związanymi.
  3. W celu skorzystania z Usługi w trybie stacjonarnym Klient powinien kupić odpowiedni pakiet dostępny na stronie Administratora i samodzielnie zarezerwować termin wizyty. 
  4. Usługa świadczona w trybie stacjonarnym zależy od wybranej przez Klienta Usługi/Konsultacji. Oferta wraz ze szczegółowym opisem dostępna jest na stronie internetowej Usługodawcy.
  5. W przypadku braku możliwości stawienia się na konsultację w trybie stacjonarnym prosimy o informację z wyprzedzeniem minimum 48 godzin. 

IX. Płatności za Usługi świadczone w trybie stacjonarnym

  1. Płatności można dokonać za pośrednictwem operatora płatności EasyCart.
  2. Cennik usług dietetycznych udostępniony jest w Serwisie.
  3. Wszystkie ceny zawarte na stronie są cenami brutto.
  4. Serwis zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach usług znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych.
  5. Zapłata za Usługi jest równoznaczna z zawarciem Umowy o świadczenie usług pomiędzy Klientem a Usługodawcą na warunkach wskazanych w Regulaminie.

X. Ochrona danych osobowych

  1. Usługodawca jest administratorem danych osobowych Klientów. 
  2. Klient ma prawo do:
    1. dostępu do swoich danych osobowych, 
    2. bycia informowanym o przetwarzaniu danych osobowych,
    3. poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych,
    4. wycofania zgody w dowolnym momencie, usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), 
    5. ograniczenia przetwarzania,
    6. przenoszenia danych, 
    7. wniesienia sprzeciwu od przetwarzania danych osobowych, w tym do niepodlegania profilowaniu,
    8. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
    9. wniesienia skargi do do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), ul. Stawki 2 Warszawa
  1. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności pod linkiem: https://becompleat.pl/polityka-prywatnosci/.
  2. W każdej chwili Klient może skontaktować się z Administratorem pod mailem: kontakt@becompleat.pl.

XI. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Usługodawca nie wyraża zgody na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość zapoznania się z nimi w ramach http://polubowne.uokik.gov.pl.
  3. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
    3. o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
      zakończenia sporu między Klientem a Usługodawca,
    4. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa
      konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  4. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
  5. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

XII. Reklamacje

  1. Reklamacje składane w związku z korzystaniem przez Klienta z usług Serwisu mogą być za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłane na adres: kontakt@becompleat.pl.
  2. Reklamacje należy składać w terminie 14 (czternastu) dni licząc od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji.
  3. Reklamacja winna zawierać szczegółowe oznaczenie Klienta składającego reklamację oraz zawierać zwięzły opis zdarzenia uzasadniającego reklamację.
  4. W terminie 21 (dwadzieścia jeden) dni od dnia otrzymania prawidłowej reklamacji zostanie ona rozpatrzona; Klient otrzyma informację na wskazany przez siebie w reklamacji adres poczty elektronicznej.
  5. W przypadku, gdy reklamacja Klienta zostanie uznana za zasadną Usługodawca może zaoferować Klientowi inną formę wykonania Usługi lub inną Usługę o tej samej wartości co reklamowana.

XIII. Postanowienia końcowe

Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.02.2025r. 

Do umowy pomiędzy Klientem a Usługodawcą zastosowanie ma prawo polskie.

Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Postanowienia nowego Regulaminu lub/i wszelkie zmiany do Regulaminu zostaną zamieszczone na stronie internetowej. Nowy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji. Zamiany Regulaminu nie dotyczą Klientów, z którymi umowy zostały już zawarte – do końca okresu na jaki została wykupiona Usługa.

W przypadku rozbieżności lub wątpliwości interpretacyjnej, obowiązuje wersja polska. 

Oblicz zapotrzebowanie kaloryczne
Anuluj
Mamy to!
Twoje zapotrzebowanie kaloryczne wynosi:
0 kcal
Aby osiągnąć swój cel, sugerujemy wybór diety o kaloryczności:
0 kcal